- Comuna Corund
- Primăria Corund
- Informații interes public
- Monitor oficial
- Administrare
- Contact
Primarul comunei asigură respectarea drepturilor de bază și a libertății cetățeniilor, a Constituției precum și a legilor, a decretelor emise de Președintele României, a ordinelor și deciziilor ministeriale și aplicarea deciziilor consiliului local. Primarul, conducătorul administrației locale, asigură funcționarea bună a acesteia. Comuna este reprezentată de primar cu alte instituții publice, fie acestea române sau de peste hotare, precum și în relații cu persoana juridice, dar și în fața justiției. Primarului îi sunt atribuite toate activitățile financiare. Conduce instituțiile și serviciile publice locale cu suportul viceprimarului și a consilierului juridic. În vederea efectuării sarcinilor, primarul emite diferite ordine.
Coordonarează eficient activităţile proiectelor în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Asigurară comunicărea cu partenerii din cadrul proiectului şi urmăreşte respectarea obligaţiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. Pregăteşte şi organizează planurile de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului, administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile şi cu conditiile finanţatorului, valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului. Coordoneaza activităţile din cadrul proiectului, supervizand direct echipele tehnice, consultanţii si alţi colaboratori implicati. Face propuneri de îmbunataţire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienţa atingerii obiectivelor propuse. Evalueaza impactul proiectului şi il comunică conducerii, finanţatorilor si partenerilor de proiect. Întocmeşte nota interna în fiecare an către toate compartimentele in vederea obţinerii de la acestea a referatelor de necesitate pentru a le centraliza si a intocmi la timp programul anual al achiziţiilor publice
Îndeplinește și alte atribuții și execută orice alte dispoziții date de superiorii ierarhici.
Întocmește împreună cu ordonatorul principal de credite proiectul de buget al comunei Corund pentru a fi supus aprobării Consiliului local. Pregătește lucrările privind cheltuielile bugetului atât în fază de proiect cât și în forma definitivă. Stabilește dimensionarea cheltuielilor și transferul din bugetul administrației centrale de stat, în funcție de nivelul veniturilor proprii determinate în colaborare cu organele de evidență și încasare a impozitelor și taxelor locale. Urmărește execuția cheltuielilor prevăzute în bugetul local al comunei Corund cât și a fondurilor extrabugetare și informează periodic Consiliul local despre modul de realizare al acestora. Verifică și analizează propunerile de modificare a bugetului comunei Corund. Coordonează și controlează activitatea de venituri și cheltuieli. Întocmește listele de investiții aprobate de Consiliul local al comunei Corund. Exercită controlul lunar asupra operațiunilor efectuate prin caseria proprie. Răspunde de utilizarea corectă a creditelor bugetare, întocmește situații lunare și dări de seamă trimestriale. Este conducătorul compartimentului financiar-contabil.Asigură gestionarea fondurilor prevăzute în buget pe baza ordinelor de plată și dispozițiilor bugetare, urmărește primirea la timp a extraselor de cont. Răspunde de organizarea și desfășurarea lucrărilor de inventariere, este secretarul tehnic al comisiei de inventariere comunală.
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Descrierea responsabilitatilor postului